Bizden Haberler # 7..

Bizden Haberler bölüm 7'den herkese Merhabaaa..Biz şuanda 36+3'teyiz..Yani beklenen sona epeyce yaklaştık,yanılmıyorsam buluşmamız için bi 25 günümüz falan kaldı.



Bu haftaki kontrolümüzde de yine herşey yolundaydı çok şükür,genelde herşey olması gerektiği gibi (boy,kilo,aminyotik sıvı vs) fakat 1 gece öncesi yaşadığım sancılar varki kendilerine yalancı doğum sancıları deniyor,pek yalancı değillerdi maalesef..


Hazırlıklar tam gaz devam ederken sanırım çok yordum kendimi,o yorgunlukta bana yaklaşık 4 saat süren,bu gece doğuruyorum heralde dememe sebep olan sancılar olarak yansıdı.Doktor'umuz hemen 37.hatfa'da olacağım çatı muayenesi'ni yapmamız gerektiğini söyledi,neyseki açılma yada kasılma yok,kendimi yormazsamda problem çıkacağa benzemiyor,yani neyseki atlattık bunuda ama Küçük Prens erken gelip sürpriz yaparmı artık onu bilemiyorum :) Gerçi o gece'den sonra hiç sancım yok çok şükür,ama yinede dua ve güzel dileklerinize bizi katarsanız çok seviniriz,herşeyin iyi olması için moral çok önemli çünkü :)

Bu arada oda hazırlıklarımız bitmek üzere..Paylaşacağım dediğimden beri merakta olanlar var biliyorum fakat tamamen bitmeden içime sinmiyor,o yüzden sürekli erteliyorum yazmayı,ama instagram'da ufak tefek bişeyler paylaştım ,isterseniz ordan göz atın derim :) mesela yatağımızı,süslediğimiz şekerlerimizi görebilirsiniz :)

Kısaca durum bundan ibaret..Salı günü 37.hafta kontrolündeyiz,ondan sonra ne şekilde ilerleyecek bilemiyorum,umarım yolunda olur herşey,bende bebeğimi sağlıkla kucağıma alıp,yazarım sizlere burdan :)

* Çatı muayenesi nedir?Ne kadar gereklidi? diye kafamı karıştırıyordu duyduğumdan beri,eğer benim gibi düşünüyorsanız söyliyeyim,normal muayene'den hiçbir farkı yok,boşuna korku yaratmamak en iyisi..Gereklilik konusuna gelince fikir ayrılıkları çok,ama çoğu doktor çatı'nın ne kadar açılacağı ancak doğumda belli olur diyor..

İnstagram kullanıcı adım : gulinnozz


Sevgiler..

6 yorum:

  1. Biraz nazlı bir küçük prens olacağa benziyor :) Düşündükçe ben heyecanlanıyorum burada. Odası da süper olacak gibi yani ipucu resimlere bakarsak tamamını düşünemiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba öyle olacak damlacım..inşallah :)

      Sil
  2. SENI VE BEBEGIN ICIN HERSEYIN YOLUNDA GITMESI DILEGIYLE SEVGILER:) BANADA BEKLERIMMM TATLIM

    YanıtlaSil
  3. oooooooooo çoğu bitti azıcığı kaldı çok şükür, inşallah herşey sağlıkla ve hayırla olup bitiverir canım, seni ve küçük prensi çok öpüyorum, dualarım sizinle.. Bu arada oda dekorunu merakla bekleyen birinci kişi benim :)) instagram hesabım olmadığı için fotoları da göremedim deli oldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım..inşallah diyorum..senin için ayrıca paylaşıyorum canım blogta..sevgiler..

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)