DEHB - Hiperaktivite ve Hayat - LAURA WOLMER



İçinde bulunduğum durum(yani bebişle 21.haftamız)benim algı seçiçiliğimi tamamen değiştirdi hemen herkeste olduğu gibi :)  Bebek ve annelik konusunda okuyor,araştıyor,keşfediyorum ve bundan çok mutluyum :)

Henüz bebiş için pek bi hazırlık durumuna girmesemde,önemli olan içsel hazırlığım diyor,kendimi bu konuda tabir yerindeyse durduramıyorum..


Bu zaman zarfında bana ve bebiş'ime yararlı olabilecek çekilişleride es geçmiyorum tabi :) Gerçi her ne kadar bu kitap çekilişine katılmamın asıl amacı benzer bir sorun yaşayan yeğenimi daha iyi anlayabilmek olsada kimbilir belki ileride ihtiyacım olur dedim,hiç istemem ama istatiki bir durum var ortada :) (dikkat eksiliği ve hiperaktivite bozukluğu en çok erkek çocuklarda görülüyor da)

Bu kitap,bu konu ve tarz'da okuduğum ilk kitap..Ve gerçekten baskı kalitesini,anlatım tarzını çok beğendiğim bir kitap..Kimi bölümler ebeveyn'ler için özel,kimi bölümler ise çocuklar için..Özellikle *Dehb'li çocukların okurken mutlaka kendilerinden birşeyler bulabilecekleri hikayeleri ben çok sevdim..Hatta o kısmı yeğen'lerim ile birlikte okuyup,sonrasında üzerine uzun uzun keyifli bir sohbete yol aldık..Hikaye sonlarındaki sorular,ailelerin çözüp çocuklarını daha iyi anlayabilecekleri testler ve görsel'ler çok başarılı..

Yaklaşık 2 saat'de tamamını okuduğum ve okurken yeğenimi daha iyi anlayabildiğim bu kitabı benzer sorun yaşayan ailelere mutlaka öneririm.Kitap hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak isterseniz bu yazıyı okumanız yararınıza olacaktır.Tık tık..

Alternatif Anne.com'a tekrar teşekkürler..Hem çok bilgilendirici bir site,hemde birbirinden güzel çekilişleri oluyor,kaçırmayın derim :)

*Dehb: Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu

Sevgiler..









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)