İki Dirhem Bir Çekirdek- İSKENDER PALA



Geçen gün bitirdiğim iskender Pala kitap'ından sonra hiç aklımda yokken bu kitabı aldım..Esasında listemdeydi ama unutmuşum,görünce hemen edindim,1 gece'dede bitirdim.


Kitab'ın konusu ne derseniz? Kısaca şöyle özetleyebilirim..

Bu kitap esasında bir deyimler sözlüğü..Ama öyle bildiklerinizden değil,hangi deyim hangi olay akabinde söylenmiş,hikayesi nedir?deyimde anlatılmak istenilen nedir?sorularını cevabını veren bir sözlük..

İçersinde 98 deyim'in hikayesi bizimle paylaşılmış..Şahsen ben okurken hem eğlendim,hem öğrendim hemde bolca şaşırdım..

İyiki okudum..Arada bi kaç kişiyede okuttum :)

Bu tarz kitap'lar ilginizi çekiyorsa sizde mutlaka okuyun derim..

Bol kitap'lı günler..

Sevgiler..

Foto : Bendenize ait'tir :)



3 yorum:

  1. İskender Pala kitaplarını severek okurum, bunuda seveceğimi düşünüyorum.
    Keyifli okumalar, iyi geceler.

    YanıtlaSil
  2. Keyifli okumalar, iskender pala pek sevemedim ben kitaplarını.
    Bana da beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)