Bizden Haberler # 2

''Bizden Haberler'' 'in 2.bölümü ile karşınızdayız efenim..Yolun yarısını kat ettik sayılır,dün doktor kontrolümüz vardı,gelişmeleri sizinle paylaşalım istedik..
Kim mi ? Tabi ki ben ve bebiş'im :)




Biz şuanda 16+5 'teyiz..Doktor'umuz genel olarak bebişi sağlıklı buldu,boy'umuz,kilo'muz,gelişimimiz oldukça iyi..2'li test sonucumuz normal.Dün 4'lü test ve Indirect Coombs testi(kan uyuşmazlığı) yapıldı.Sonuçlar için beklemedeyiz,hafta içide şeker yüklemesi yapılacak,bir sonraki ay içinse detaylı ultrason randevumuzu şimdiden aldık.Ben almış olduğum 2 kilo'dan 1'ni vermişim(sanırım tuz'dan uzak durmam sebebiyle),yani henüz +1'deyimki bu da çok iyi bi gelişme,malum kilo'lar var ne kadar az alsam o kadar iyi,önemli olan bebiş'e yararlı olabilmek değil mi ama ? :)

Tüm bu iyi gelişmelerin dışında canımı sıkan,yani canımı sıkan değilde beni şoka uğratan tek gelişme cinsiyet konusunda oldu.Malum geçen ay bebiş kendini göstermemiş,doktor'umda kız gibi demişti.Bende hem içten içe istediğim o olduğu hemde ''kız gibi'' sözü ile kendimi öyle hülya'lara salmışımki sormayın(ki sanırım bunda bizim 3 kız,ablamlarında 2'ser kızının olmasınında etkisi büyük)bir den kız'dan dünyam'dan uyanmak kolay olmadı.Hani gördüğüme inanmıyorum,inanmak istemiyorum ruh hali içindeydim tam da muayene esnasında..Doktor'a defalarca sordum ''erkek mi?''eminmisiniz diye :) Sanki onun elinde de değiştiriverecek gibi :) Ne yalan söyliyim epeyde moralim bozuldu aslında,hatta gün boyu somurttum durdum,herkes haberle şoktan şoka girerken ben aptalca bir ruh hali'nin esiri oldum.Hatta neden bilmem ağladım.Kız çocuk'la yapabileceklerimi oğlum olursa yapamıyacağımdan mı korktum bilemedim?Ama ne zamanki ağladım,sakinleştirildim o zaman sağlıklı düşünmeye başladım.Hayatımın en büyük sürprizi'ni,kendimi niye üzüyorumki dedim,onunlada istediğim herşeyi yapabilirim,onuda iyi yetiştirebilirim,napalım cicili bicili elbiselerde sonraya kalsın,ben oğlumlada mutlu olabilirim..Hem sevdiğim insana benzeyen bir minik erkek daha olsa yanımda,onun yokluğunda onla avunsam harika olmazmı?

Düşündüm,düşündüm,dinginleştim..Dünden beri epey mesafe kat ettim.Yeni bir sürpriz olmassa bu konuda erkek annesi olmaya hazırım galiba :) Sağlıklı olmasından ve sağlıkla kucağımda olmasından başka hiçbirşey gözümde değil artık,bir de algıda biraz seçicilik yaptım mı tamamdır :) erkek bebek algım tamamen kapalıydı da :)

E bu durumda erkek bebek annelerinden öneri istemem kaçınılmaz,erkek bebek'li fikirlere ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinirim..


Not: Bir de şu çok bilmiş teyze'ler olmasa etrafımda benden mutlusu yok..Senin karnın öyle bu kesin erkek/kız..Yada ben bildiydimde sana söylemedim falan falan :)

Bir not'da yazının tamamını okumadan yergide bulunacaklara gelsin,bu dönemi yaşamadan bu psikolojiyi anlamanız çok zor,o yüzden neden bunu dert edindin falan demeyin,lütfen!!



İyi dileklere,dua'lara talibiz..Güzel haber'lerde buluşmak dileğiyle  :)

Sevgiler..




25 yorum:

  1. Hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bir erkek annesi olarak senin adına çok sevindim. Çünkü erkek çocuk anneye çok yakın oluyor inşallah yaşar ve görürsün. Evet belki çok renkli kıyafetler alamıyorsun ama inan erkek çocuklarını giydirmek te çok büyük bir zevk. Karşında duran küçük adam eminim seni çok mutlu edecektir. Bunu yaşadıkça göreceksin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim..inşallah diyeyim..bazı şeyleri öğrenmek için yaşamak,görmek gerek sanırım..sevgiler bendende..

      Sil
  2. Ben kız çocuk sevmem , çok nadirdir aman da ne tatlı kız dediğim.
    Bu yüzden hamileyken hep dua ettim lütfen oğlum olsun diye. Oldu da ama düşünüyorum da dooktorum kız deseydi seninle aynı tepkiyi verirdim. Bu onu sevmeyeceğin anlamına gelmiyor ki ,seni çok iyi anlıyorum.
    Sen ne dersen de ben çok sevindim beyefendinin gelişine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım,öyle iyi geldiki bu yorum :)

      Sil
  3. aaaaaa
    oğlun mu oluyor tatlım bende kız manyağıyı ama emn ol artık erkekte çok istiyorum...şimdi neler var en az kızlar kadar güzel şeyler var...böle kot kapri giydirip üstüne koları kıvrılmş gömlekte giydiriolar ya yemede yannda yat sıpanın papyonda takarız ona...Allah sağlık versin canım...2.si kız olur merak etme...

    YanıtlaSil
  4. Gülincim aramıza hoşgeldin:) Ben eskiden beri hep bebeğim erkek olacak derdim öyle oldu, kız deseydi şaşırırdım heralde. Bu süreç çok özel ve farklı, insan hormonlarının esiri oluyor ve senin de böyle hissetmen çok doğal. Fikre alışmana sevindim, evet kız bebekler için çok cici şeyler var ama sen de zevk sahibi birisin ve bebeğini güzel güzel giydireceğine eminim:)
    Sağlıkla gelsinler de süsleyip püsleyelim paşaları.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım,önerilerine açığım zaten :)

      Sil
  5. Merhaba canım öncelikle hayırlı olsun diyorum. Ben bir kız bir erkek annesiyim ikisininde yeri bambaşka, anne olmak çok özel bişey. Tamda duygularına hitap edecek bir yazıyı aramıza yeni katılan blog arkadaşım bir kaç saat önce paylaşmıştı hemen ekliyorum. Sevgiler dostçakal
    http://cadununkazani.blogspot.com/2012/11/erkek-annesi-olmak-ne-demektir.html

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle anne olmak çok özel. Diğerine gelince evet hayaller kuruyoruz ama göreceksinki, erkek bebek hayallerinde renkli coşkulu olacak.
    Düşünsene evde küçük bir paşa, sonra yağız bir delikanlı.
    Ben hep oğlum olursa diye düşünürken, onun sünnetini hayal eder heyecanlanırdım.
    Sende mutlaka o coşkuyu yaşayacaksın. Kıyafet konusunda da tam bir küçük serseri gibiler :)
    Ben bayılıyorum ufacık boylarında bilmiş, sert ve çapkın hallerine.

    Sağlıkla gelsin minik paşa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah öyle olur,bu düşünceler hep benden uzak olur :)

      Sil
  7. Guzel haberler..farkinda misin?..son zamanlarda en uzun yazilarin bebisle ilgili oluyo ..annelik kaninda var desem yeridir artik :)..
    Allah kucagina almayi nasip etsin..kaderi guzel olsun da ne olursa olsun..kiz erkek fark etmez..
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle oluyo sanırım..amin inşallah..sağlıklı olsun yeter aslında..

      Sil
  8. canım benim, annelerin gönlünde genelde kız yatıyor sanırım ama merak etme oğlunla da harika vakitler gecireceksiniz :)
    benimde cevremde hep kiz cocuklari olan arkadaslarim var, hep algim bu yonde benimde..
    Allah saglikli sihhatli kucagina almak nasip etsin canım:)
    cok opuyorum seni, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,inşallah..sanada en kısa zamanda :)

      Sil
  9. ehehehe canım benim, öncelikle ikinizin de sağlıklı olduğuna sevindim, inşallah sonuna kadar herşey yolunda gider ve kavuşursun kuzucuğuna.. senin için ne kadar dua ettim bilemezsin, hala da ediyorum ama özellikle bebek duası için şimdi öncelik sırasında başka arkadaşlarım var :)) neyse işte, biz de 34. haftadayız bildiğin gibi, zaman ilerledikçe yavrumun kıpırtıları hatta taklaları daha da çok mutlu ediyor beni ama işler de daha da zorlaşıyor, yatıp kalkmak hele ki gece uyumak ne mümkün? :)) bu arada hala hamile kaldığım kiloda olduğum halde hareket etmek çok zorlaşıyor bilesin, benim hala hazırlık için yapılacak onca işim var, alış veriş hiç bitmiyor bla bla blaaaa :))

    tüm bunların dışında sen de bendensin demek istiyorum, bizim de 17. haftaya kadar kıza benziyor denen bebiş bi anda erkek olmuş ve beni şoke etmişti, tıpkı senin gibi kızların cici bicilerine hevesleniyordum ki duydum ki oğluşum olacakmış, üzüldüm mü hayır ama şaşırdım, burkuldum bi tuhaf oldum, ama sonra geçti, onun sevgisine hele de sağlıklı olmasına hiç bişeyi değişmezdim, hala da değişmem, gönül kız olsun isterdi ama olmadıysa da takdiri ilahi deyip şükrettim ve hamileliğin tadını çıkarmaya koyuldum, bu yüzden seni çok iyi anlıyorum, sen boşver başkalarının ne dediğini felan, bebeğinin keyfini çıkar, hele bi hareketlensin onun içinde takla atışına gözlerinle şahit ol, işte o zaman herşey daha başka oluyor, bu mucizeyi rabbim herkese yaşatsın inşallah.. seni çok öpüyorum, sevgilerimle.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım benim biliyorum bende sana ediyorum aklıma geldikçe..aynı yoldan geçtik demek allah hayırlısını versin,sağlıkla gelsinler..bende öpüyorum çok..

      Sil
  10. Hayırlısı olsun önemli olan sağlıklı olması canım.
    Bende erkek annelerindenim.Hatta hamile olduğumda hep kız olsun istedim hatta doktoru deli ettim hep rüyamda kız bebek görüyordum doktora kız olabilirmi dedikçe kızım pipisi görünüyor cocugun oyle bır ıhtımal yok dedı.Bende uzuldum esım cok sevındı.Sımdı mutsuzmusun desen bana asık beni deli gibi seven benimde deli oldugum bir oglum var allah ona saglık versın.Tabı bu arada ikinciyi düsündüğümde hala kızım olsun isterim o ayrı.Bununda üc kardes olup digerlerinin iki erkek olması ile alakası var sanırım

    YanıtlaSil
  11. Allah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin tatlım. Bende 15+3 olarak 2. bebeğimi bekliyorum :) Cinsiyeti henüz belli değil bakalım benim kısmetimde ne olacak :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrik ederim canım..aynı dilekler bendende sana :) sevgiler..

      Sil
  12. Canım beni hayırlı olsun, çok mutlu oldum. Güzel haberi şimdi gördüm, senin adına inan çok sevindim. Sağlıkla kucağına almanı diliyorum.
    Rabbim hayırlı gelecekler yazsın inşallah bebişine.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  13. Gülinciğim bende Yağız'ın cinsiyetini öğrendiğimde hüngür ağlamıştım. Nedense kendimi kıza alıştırmıştım,eşim erkek istiyordu ,cinsiyetini öğrendiğimde o mutluluğunu bile yaşayamadı halimi görünce oturdu dua etti ,inşallah kız olur diye :)
    Ama erkek annesi olmak daha güzel ,onun hayatındaki en büyük aşk olmak ve sana hayran hayran bakması " anne her halin güzel " demesi dünyanın en büyük mutluluğu ve tatlım. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın oğluşunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şeyleri yaşamışız hemen hemen :) inşallah canım,sevgiler bizdende..

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)