Sihirli 40 Hafta - Devrim Atılkan


Devrim Atılkan
Beyaz Yayın Dağıtım

Bu kitapta başımdan geçen hamilelik maceram, hafta hafta bebeğinizin gelişimi, doktor seçerken ve rutin doktor kontrollerinde nelere dikkat etmeniz gerektiği, sağlıklı bir hamilelik için neler yemeniz, içmeniz gerektiği, sizin için kaynakçalar, faydalı internet adresleri, anne adaylarının bilgilerini ve deneyimlerini paylaştıkları internet sitesi adresleri, hamilelik eğitim programları, doğum yaklaştıkça bebeğinizin odasını nasıl düzenlemeniz gerektiği konusunda fikirler, hayatınız boyunca hiç ilgi duymadığınız renkleri kullanmaya başlamanızın sebebi yani renkler ve enerji merkezi, bebeğinize ve kendinize kıyafetler, nerelerde kaliteli ve ucuz bulabileceğiniz, pratik öneriler, doğum çantanızda olması gerekenler, doğum için hastane seçimi, eviniz için ev bavulu, bebeğinize bırakabileceğiniz anılar, hamileliğinizle birlikte değişen ruh yapınız, hamileliğin sonlarına doğru evinizde almanız gereken önlemler, bebeğinizin hangi burç olacağı, cinsiyet tahmin yöntemleri, doğuma yardımcı bitkiler ve taşlar... (Tanıtım Bülteninden)


Bu kitabı edineli epey oldu aslında..Aklımda olan benzer bir süreç yaşarken okumaktı fakat olmadı,bende göz atayım derken bir baktım çoktan okumuş,bitirmişim :)

Kitap'ta önce bebek isteyen bir kadın'ın hikayesi,ve bu süreçte yaşasadıkları,yaptıkları,duydukları,önerileri konu ediyor.Daha sonra ise hamilelik sürecinde yaşadıkları..Daha çok günlük tadında keyifli bir anlatımı var,hamile olmadanda okunabilecek,fikir alınabilecek bir kitap..Ayrıca çeşitli konularda internet siteleri önerisi bence iyi fikir..

Devam kitap'ları olarak Sihirli 40 Gün ve yanılmıyorsam Sihirli 40 Ay gelecek,fakat henüz herhangi bir bilgi edinemedim bu konuya dair..

Sözün özü,sevdim çokda keyifli buldum..Hamile yakınlarınıza yada düşünüyorsanız kendinize okutun derim :)

Bol kitap'lı günler...

Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)