Sırça Köşk - Sabahattin Ali


Sabahattin Ali 
Yapı Kredi Yayınları
141 sayfa

Sabahattin Ali'nin daha önce toplu olarak yayımlanan ve zamana karşı koyan hikâyeleri şimdi ayrı kitaplar halinde okuyucunun karşısına çıkıyor. Bunlardan biri olan Sırça Köşkte öyküleri Portakal, Katil Osman, Bahtiyar Köpek, Cankurtaran, Beyaz Bir Geminin yanı sıra Bir Aşk Masalı, Sırça Köşk, Devlerin Masalı gibi masallar da yer alıyor.



Sırça Köşk,bir kitapçı gezisinde hiçde aklımda olmadan aldığım bir kitap..Kürk Mantolu Madonna'yı çok severek okumuştum yıllar önce,dedim başka bir Sabahattin Ali kitabı almanın vakti gelmişde geçiyor.

İçinde farklı farklı yaşamları konu edinen,hoş hikayeler var bu kitap'ta..Ama ben en çok Masallar bölümündeki Bir Aşk Masalı'nı ve kitabın giriş hikayesini sevdim.

Hikayeler,bizden olunca okumak ayrı bir keyif veriyor.Her ne kadar tatil telaşından 5 günde anca bitirebilsemde sevdim..

Temmuz'un ilk kitabı olarak not edeyim dedim :)

Tatildede yanımda başka kitaplar olacak,umarım okuyabilirim.

Bol kitap'lı günler..

Sevgiler..

8 yorum:

  1. kürk mantolu madonna ile tanıdım bu yazarı, eminim bütün kitapları okunmaya değerdir.

    YanıtlaSil
  2. Daha önce de duymuştum ama artık okumak farz oldu :) Paylaşım için teşekkürler..

    www.minikyengec.com Bende beklerim :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Amanın ne cici bişey bu :) Elinize sağlık çk güzel olmuş.

    www.minikyengec.com bende beklerim :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Kürk mantolu madonna kitabını ben de çok sevmiştim, pek öykü okumayı sevmiyorum ama bu Sabahattin Ali öyküleri, değil mi?

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)