Kerem İle Aslı - Sadık Yalsızuçanlar


Sadık Yalsızuçanlar
Timaş Yayınları
135 sayfa

Kitap'tan..

Aşıklık ne müşkül haldir.
“Hayır hayır. Olamaz! Gerçekten daha gerçekti gördüğü.
Güneş gibi apaşikar. Ay gibi pırıl pırıldı...
Eşiğine fırlattı bedenini. Ey yazgımın gülü! Ey alnımın ak yazısı′ diye bağırdı. ‘Söyle bana hangi bağın gülüsün sen?′
Peri dile gelerek, seslerin en güzeliyle.
‘Ey yüreğimin sancısı!’ dedi. ‘Kesiş dağının gülü. İriskin bağının sümbülüyüm ben. Sen de söyle bana. Hangi rüzgar attı seni buralara?′
Şehzade, Anka kuşunun kanatlarına binmişti sanki;
‘Ey nergis bakışlım! Ey hilal nakışlım! Gönlümün rüzgarı getirdi beni buralara...′ Elif ile Lam gibi birbirlerine öyle sarıldılar ki. Ne gözler görmüş. Ne kulaklar işitmiş böyle bir kavuşmayı...

Uzun zamandır kitaplığımdan göz kırpıyordu bana bu kitap..Ama nedense ötelemiştim okumayı..Elime alır almaz bir solukta okudum..Hikaye,öyle içtenki..Aşk hiç bu denli büyük gözükmemişti gözüme..Sevdim,bitmese istedim..Ama bir sonu olmalıydı,135 sayfada yüzlerce sayfanın hazzını aldım,kısacık bir zaman diliminde..Benzer hikayeleri seviyorsanız okumanızı mutlaka öneririm..

Bol kitap'lı günler..

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Eski ask hikayelerini okumayi cok seviyorum ben de daha once Leyla ile Mecnun@un hikayesini okuyup hayran kalmistim. Bu kitabi da listeme ekliyorum. Eskileri unutmamak gerek degil mi? :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)