6..


5 yıl önce bugün..

Ben'den Biz'e terfi ettiğimiz gün..

Yaşadığımız herşeye rağmen ''İyiki'' diyebiliyoruz hala..

Ve hala inatla Seviyoruz..


2 kişilik hayat bazen zor olsada,hatta hayat bizi bazen üst üste yorsada..

Bazen düşüp,yorulsakda..

Hep ayağa kalkmayı bildik..

Birbirimizi kırsakda,yaralasakda..

Yaralarımızı hep birbirimiz iyileştirdik..

Umarım bundan sonra hayatımızda,yepyeni bir biz oluruz..

Sanki bu 5 yıl hiç yaşanmamış kadar mutlu,yeni evleniyormuşcasına aşk dolu..

Nice güzel yıllara erişiriz..

Takvim'ler 6.yıla baş koyuyorsunuz desede..

Biz aslında pek bi yeniyiz daha..

Şükürler olsun bizi buluşturana..

Fotolar : Bizim evrimimiz :)




23 yorum:

  1. Sevgili Gülin nice 6,12,24......yıllara, bir ömür boyu mutluluklar, hayatta herşey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim umarım,sevgiler bendende :)

      Sil
  2. ne kadar hoşsunuz ya bayıldım, hele o duvak açma fotosu ne kadar romantik:) inş ömür boyu böyle mutlu olun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler..o zaman böyle güzel fotoğraflar çekilmiyordu stüdyoda anca bu akdar olmuş,ama benimde en sevdiğim o :)

      Sil
  3. Canımmm ne de güzelsinn- ne de güzelsiniz. Darısı böyle mutluluklar yaşamaya aday olanların başına :) Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım,inşallah diyelim o zaman,sevgiler bendende öpücükler..

      Sil
  4. nice güzel yıllara böyle mutlu ulaşmanızı dilerim...

    YanıtlaSil
  5. GÜLİNCİMMM MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN.. BU YENİ BAŞLANGICINIZDA RABBİM SİZE ENNN ÇOKKK İSTEDİĞİNİZİ VERSİN İNŞALLAH.. DUALARIMDASIN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilekim teşekkürler canım..amin,amin..sende benim dualarımdasın dilerim en kısa zamanda gerçek olur düşlerim..

      Sil
  6. maaaşallah daha nice yıllara fotolarınızı çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. mutluluğunuz hiç solmasın canım, nice güzel senelere...tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  8. allah ayirmasin nice nice yillara canim ;)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  9. gülinnnnnn inanmıyorumm resimdeki senmisin, birkaç kez baktım fotolara, neden bu kadar şaşırdım bilmiyorum bile ama kesinlikle çok sıcak görünüyorsun, ayrıca çok mutlu beraber geçirceğiniz koca bir ömür diliyorum size, allah nazardan korusun maşallahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,evet hepsi benim :) inşallah..sevgiler..

      Sil
  10. Maşallah ve nice yıllarınız olsun "biz"le birlikte. :)))

    YanıtlaSil
  11. şaka maka ciddi bir evrim:D
    çok güzel bi kolaj olmuş!

    maşallah!

    YanıtlaSil
  12. Gülin , çok çok çok iyi olmuş fotoğraflardaki o evrim :) Nefis...
    Bizim de 4 bitecek 1,5 ay sonra. Epey yol katetmişiz ikimizde :) Malum evlilik , aşktan biraz daha zorlayıcı :)

    Nice güzel, mutlu ve kalabalık yıllara arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım..kesinlikle ama güzel bişi :)

      inşallah..aynı dileklerde benden sana :)

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)