Teşekkürler..Elifin Elizi

Sevgili ElifinElizi blogunda birbirinden güzel el emeği ürünler hazırlıyor,genelde hazırladığı ürünlerin çoğu kişiye özel,hem paylaşımlarını sevdiğimden hemde birazda feyz alırım belki diyerekten kendisini takipteyim..

Yine böyle takipte olduğum zamanlarda güzel bir hediyeli etkinlik düzenlemiş,şanslı 3 kişiden biri'de ben olmuştum..Haftaiçi hediyem ulaşıncada hem sizlerle paylaşayım,hemde kendisine tekrar teşekkür ederyim istedim..

Bu fotoğraf kendisinin blogundan..Kendi çektiğim fotoğrafı pek beğenmediğimden,önceliği onunkine verdim :)



Bu da benim çektiğim..Fotoğrafı beğenmedim ya bi de yan çıktı :)


Kese'cikte mis kokulu lavanta var,sabun ise en sevdiklerimden..Beyaz sabun'suz banyo düşünememde :)

Hemen banyom'daki sepet içersinde yer buldular kendilerine,gidip gelip bakıyor,mis gibi kokuttular diye seviniyorum..delimiyim ne :)

Tekrar kendisine teşekkürlerimi sunuyorum..

Çok yakında bende böyle bir etkinlik yapabilirim belki :)

Sevgiler..





12 yorum:

  1. Çok güzeller ben de çok beğenmiştim, katılmıştım.Senin kazanmana sevindim, sağlıkla kullan Gülincim, şansın hep açık olsun:)

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL CANIM.
    İYİ GÜNLERDE KULLAN:)

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş gerçekten canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. çok şık hediyeler... güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  5. Çok zarif ve güzeller.
    İyi günlerde kullan canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım..bende çok beğendim..

      Sil
  6. Canım benim güle güle kullan . Biraz geç oldu ama yokum bir süredir buralarda . Merakıma yenik düştüm bi koşu geldim .
    Hep böyle şans ve güzellikler yanında olsun .
    Semvenede ayrı bir sevindim doğrusu . Bursadan miss kokular sana ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tekrar..bendende sevgiler..çok çok teşekkürler..

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)