Home Sweet Home

Anneannem'e eşlik ettiğim cumartesi akşamında,bol tv sesi akabinde,kitap okuyamamaktan muzdarip olunca bende kendimi çarpı işine verdim..Zamanım boşa geçeğine de bişeyler üreteyim istedim :)

Kimin için olduğunu bilmediğim,sadece çokca beğendiğim için,bilgisayar ekranından baka baka ''HOME SWEET HOME''yazısını işledim..Esasında İngilizce olmasından pek hoşnut değilim ama Türkçe yazıncada pek bi uzun oluyor :)






Bu fotoğraf'da mor'muş gibi çıksada rengi,esasında mavi ve kırmızı..Belki bu renk birlikteliği idi hoşuma giden,belkide içerdiği anlam bilemiyorum..

Bu şekilde kasnak içinde duvar'a asılabilme şansı var..Ayrıca ben evde böyle hoşluklar,espriler seviyorum..Her ne kadar benimde değilsede çokca sevdim,gecenin 2'sinde fotoğraflayıp sizlerle paylaşayım istedim :)


Alt kısım'da 1 sıra fazla atladığım için boşluk beni rahatsız etti ama napalım,o kadar kusur kadı kızında'da olur :)

Nasıl olmuş diyin bakalım :)

Bir de bir önceki post'ta size hediye edilse mutlu olurmusunuz ? yazmıştım,kimse cevap yazmamış..aa ne kadar ayıp,belki hediye edicem isteyen yok :)


Umarım herkesin çokca sevebileceği bir evi,bir eşi ve musmutlu bir yaşamı olur..

Şimdiden mutlu pazar'lar..

8 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, ben çok beğendim :) Sabır işi bu çarpı işi ;) Ellerine sağlık Gülin' ciğim...

    Ayrıca, ben de kelimeleri Türkçe kullanma taraftarıyım ama sanki öyle olunca da anlamını kaybediyor gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim demetim :) kesinlikle aynı filkirdeyim bende..sevgiler..

      Sil
  2. çok begendim bende guzel olmus valla :)

    Acaba tefriciye okuyabildinmi canim? Bugun teslim etmem gerek. internete giremyebilirim yola çikacagim için . oyuzden bana mail atabilirmisin telefonumdan bakarim. Sevgiler...


    fransaligelin@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..mail gönderdim sana :)

      Sil
  3. Bunu yapmak kaç saatini aldı?cok hoş olmuş gile güle kullan,bloglar sayesinde insan kendini şaşırıyor o kadar marifetli hatun oldu ki çevremde her gördüğümden yapmak istiyorum,bir odam hobi ivir ziviri doldu.bunu da cok beğendim ne olacak şimdi:)ayrıca Türkçe yazsaydın aynı sempatiyi yaratmazdi bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 saat kadar anca..yapmanı öneririm canım valla..bencede..çok teşekkürler..

      Sil
  4. Çok çok güzel, çarpı işi için arama yaparken gördüm sizi ve çok beğendim. Bu şekilde keşfettiklerime yaptığım daveti size de yapayım hello kitty li etaminimi görmek isterseniz :
    http://ebrueliacik.blogspot.com/2012/11/hello-kittyli-etamin.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..bende ziyarete gelirim :)

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)