Avon'a Teşekkür 4

Taslak'ta bekleyen post'lardan biri daha,epeyde olmuş aslında bana ulaşalı,paylaşmasamda olurmuş yani :) Ama teşekkür etmemek olmaz..




Sevgililer Günü ve Dünya Kadınlar Günü için gönderilmişti hediyelerim..Parfüm'lerden biri hemen sahiplenildi tabi..Ama itiraf etmek gerekirse erkek parfüm'ünün kokusunu daha çok beğendim ben :)

Bu arada şeffaf,mis kokulu rujlarımı ve güzel aynamızıda unutmamak gerek :) Kendilerine tekrar teşekkür ediyor,doğum günümde beni unuttukları için ise esef'la kınıyorum :)

Bazen soruluyor nasıl geliyor bu hediyeler diye,Avon'un PR uzmanlarından biri,düzenli olarak yeni çıkan ürünlerine dair mail gönderiyor bana,aradada böyle hoşluklar yapıyor..Yanılmıyorsam kendileri benimle iletişime geçmişti ilk olarak..

Ruj'lara dair başka bir yazı yazarım belki önümüzdeki günlerde..

Sevgiler..



8 yorum:

  1. güle güle kullan Gülinciğim..

    YanıtlaSil
  2. :)
    Yeni Blog Açtım Destklerinizi Esirgemeyin
    http://o-anda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. hadi gene iyisin.aynana bittim =)=)

    YanıtlaSil
  4. bayan parfumunun kokusunu merak ettım. hangı parfume benzıyor acaba.

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)