Ben Bugün # 4







Ben bugün..


Can sıkıntılı bi güne uyandım yine..


Olanlar,olmayanlar arasında kaldım..


Kafamı neyle dağıtsam bilemedim..


İş bulsam diyorum,ama nasıl?


Gidip gidip sonuç alamadığım bi hayalim var..


Ve o hayalin olmamasından kaynaklı bol bol stress'im..


Kendimi toplamam lazım,ama nasıl?


Nasıl mutlu olur bi insan?


Nasıl stress'ten uzak durur yada durmayı başarır?


Nasıl hayatını tümden değiştirir?


Konuşmak çare'midir dertlere..


Yoksa değmesi gerekn sihirli bir el'midir?


Kalabalıklar içinde yalnızım sanki..


Kimi görsem,ne dese nafile..


Anlık mutluluklar yetmiyorki artık..


Bugün ben boğuluyorum kendi içimde..


Foto : Deviantart

16 yorum:

  1. Ne işi arıyorsun, nerelerde? vs vs bilgilerini burda paylaş bakarsın elimiz bir yerlere uzanır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ecehan teşekkürler öncelikle..anadolu yakasında ofis asistanlığı gibi bişi..benimde aklıma geldi yazmak ama çekincede kaldım ne biliyim :)

      Sil
  2. bence kendinle başbaşa kalmalısın..bu durumu bende sık yaşarım yanlız ve kimseyle konuşmadan geçirdiğim bir gün ertesi güne toparlar beni.dene bakalım susmak bazen çözüyor canım,isyan etmeden ama!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep yalnızım zaten kendimle..su bana iyi gelir..gidip sulıyayım kendimi biraz :)

      Sil
  3. canim herzaman pozitif düsün ve gülümse :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. Çok bunaldığım, umutlarımın kırıldığı zamanlarda kendimi şu sözle teselli ederim: "Eğer dünya dönüyorsa, birgün bana doğru da dönecek!"

    YanıtlaSil
  5. Ben sana gerekenleri söyledim canım di mi ? lütfen o yöne doğru ilerle..

    YanıtlaSil
  6. Gülincim, son dönemlerde sıkıntıda olduğunu farketmiyor değilim, bi takım rahatsızlıklar ve can sıkan şeyler var sanırım ama her insanın bu dünyada bir sınavı var derler, kimbilir senin sınavında bu bahsettiğin sebeptir, önemli olan bu sınavı başarıyla geçebilmen ve isyana düşmeden mutluluğu yakalayabilmendir.. Belki de senin olmasını dilediğin şey, hakkında hayırlı olmadığı için olmuyordur, şüphesiz Allah herşeyin en iyisini bilir ve edilen duaları geri çevirmez, sadece bi müddet etreler belki de. Umarım herşeyin en hayırlısı olur hakkında, içindeki bunalımın geçmesi için dualarım seninle.. Stress tüm olumsuz sonuçların hem sebebi hem sonucu, bu yüzden biraz daha akışına bırakıp rahatlamaya çalış, inşallah faydalı olur.. Çok öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilekçe çok sağol canım..öyle tabi ama benimde böyle nalet bi huyum var..sevgiler..

      Sil
  7. nasıl ıclenmısısn oyle bu kadar guzel mı anlatılır duygular..bazen oyle mutsuz oluyor kı ınsan ne duysan nafıle oluyor..yıne senı ıyı yapacak olan sensın tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle esasında ama insan istiyor iyi şeylerde olmasını hayatında..

      Sil
  8. negüzel anlatmışsınız gerçekten okurken içimden döküldü sanki hepsi.. beni de anlatmışsınız aslında biraz.. nedenini bilmiyorum ama umarım kısa sürede rahatlarsınız istediğiniz her ne ise gerçekleşir.. sizi takip etmeyi çok seviyorum iyiki de bulmuşum blogunuzu.. mail de atmıştım size daha önce.. görüşmek üzere.. sevgiler..
    şükriye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..güzel sözlerine ise ayrıca teşekkür..evet anımsadım maili..sevgiler..yorumarınızı eksik etmeyin :)

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)