Unnado.com Siparişim..

Uzun zaman önce şöyle bir post hazırlamıştım..''İnternet'ten Alışveriş Yapasım Var'' diye..Ve bu post'ta online alışveriş siteleri ile ilgili fikirlerinizi sormuştum..Ama nedense ben pek cesaret edememiş,online alışveriş hevesimi sadece kitap alışverişime saklamıştım..


Ta ki bu ürüne kadar..Bu ürünü görünce deyim yerindeyse bayıldım.Her ne kadar giydirecek bebeğim olmasada,hatta kart'ımdaki limit'ten emin olamasamda şansımı deniyeyim dedim..Hem minik prenses'ime hediye olur diye düşündüm..(yeni yıl akabinde o 1,ben 28 olacağım :) ) bu arada minik prenses benimle aynı gün doğan yeğenim,kim diye sorulmuşda maalesef benim değil :(










Minik Prenses şanslıymış,hemen sipariş listemize eklendi ürün..Ama kampanyanın bitmesine 3 gün daha vardı,genelde gönderimler kampanya bittikten sonra toplu olarak yapılıyor..Ben ilk kez online alışveriş yapmanın sevinciyle bunu göz ardı etmişim tabi :) Diyorum kaç gün oldu niye gelmiyor? Neyse'ki 10 gün sonunda bugün geldi..Bunun 4 günü'nü kampanya süresi olarak düşünürsek 6 gün diyelim :)


Tabi bu durum biraz moralimi bozdu,günlerce gidip gelip baktım,tam mail atmayı düşünüyordum ki bilgilendirme maili geldi dün..Bugün'de bana ulaştı..Kalitesi,rengi çok hoş,ama sanki biraz büyük gördündü gözüme..Gerçi 1 yaşına basacak prenses'e 9-12 aylık aldım ama bilemedim..Neyse olmassa kendime saklarım :) Ürün %100 pamuk'lu ve çok şeker..Çok yakışacak eminim.. E o zaman iyiki almışım :)


Peki bir daha internet'ten alışveriş yaparmıyım?
Evet olabilir..Ama keşke gönderim süreleri daha kısa olsa :) Ben çokk sabırsız bi insanım çünkü :)


Neyse..Güzel bir alışveriş oldu..Bakalım Minik Prenses'te beğenecekmi :)


Unnado.com'a not : Sevgili Unnado..Ürün tedarik sürecinde sorun yaşandığını belirten bir mail göndermen çok hoş,ama keşke daha önce gönderilmiş olsaydı..Yani alıcı'larla birebir iletişimde olsan,en azından sipariş bölümünde daha açıklayıcı olsan çok hoş olur..Evet alışveriş sanal olabilir ama insan istiyor,gerçek bir insan'la muhattap olmayı..Yinede bu durumu yeni yıl telaşınıza veriyorum..


Sizce nasıl?


Söyleyin bakalım..


Unnado.com'a üye olmak isterseniz mail adresimi referans gösterebilirsiniz..gulinozgur@gmail.com

12 yorum:

  1. Aaaaa çok şirin.Ben alıştım artık internetten alışveriş yapmaya...Seviyorum...Bakayım bende şu siteye.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ay ne kadar seker yerım ben onu :)) ınternetten alışverıs bagımlılık halıne gelıyor dıkkattttttttttttttttt

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim.Harika bir hediye olur.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bişey bu inanılmaz sevimli:) Güle güle giysin miniciğiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Netten alışveriş benim çok kolayıma geliyor, genellikle internetten alışverişlerimi ya trendyol'dan, ya da markafoniden yaparım, ve hiçbir sorun yaşamadım, hatta şimdi ilk kez morhipo dan aldım birşeyler, ne zaman elime ulaşır bilemiyorum. Kargo konusunda en hızlısı markafoni, fazla bekletmeden geliyor ürünleriniz, geçenlerde bir ürün almıştım 2-3 gün sonra geldi hemen, trendyol da ise bir keresinde 15 gün gelmeyince iptal etmiştim.
    Prenses sağlıklı günlerde güle güle giyinsin inşallah.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. gönülçelen : bakmanızı öneririm..

    kokoss kelebek : bilmiyorum bakalım olacakmıyım bağımlı..

    baykuş gözüyle : evet çok güzel ama :)

    tülin : kesinlikle..

    elifin defterinden : minik benim değil ablamın ama teyzesiyle aynı günde doğdu kendisi :)

    YanıtlaSil
  7. çok sevimli biseymis buu :)
    kim bu sansli prenses :)

    YanıtlaSil
  8. eflatun kedi : yeğenimm...

    benim dünyam : çok teşekkürler..aklımda tutatyım :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzelmiş.kime nasipse hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  10. İyi günlerde giysin minik prenses. Büyüğü olsa ben bile giyerim:))

    YanıtlaSil
  11. uğurböceği : teşekkürler..

    seminin mutlu elleri : aynen o hissi uyandırıyor değilmi :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)