Mumla Eskitilmiş Ahşap Çerçeve

Daha önce paylaştığım bu çerçeve'nin bi nevi devamı gibi oldu çerçevem :) Rengi kendim oluşturup,mumla eskitme yaptım,bulaşık süngeri yardımıyla zımparalamış gibi yaptım (çünkü o zımparalama sesine asla dayanamıyorum,acaip oluyor içim),dekupaj görsellerimi kesip yapıştırdım..


Kalp'li bölümde çerçeve'ye koymadan görsel yapıştırdığım için,şapka kısmı biraz yukarıda kaldı ama o kadar kusur kadı kızında'da olur dimi ama :)


Çerçeve altındaki kalpli oyma'yı tanesi 25 krş' a alarak boyayıp,ekledim..birinde biraz yamuk hatta,yapıştı kaldı,çıkmadı :)


Bu arada vernik'te yapmadım henüz,toptan yapmayı düşünüyorum..1 gün'ü vernik günü ilan edeceğim ama ne zaman bilmem :)











      İşte böyle...bu son fotoğraf neden ters oldu anlayamadım yine ama neyse :)


                                                                     Nasıl sizce?





13 yorum:

  1. ellerine sağlık canım, çok hoş olmuşş :)

    YanıtlaSil
  2. turta tadında yaşamak : teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  3. canım bende ödülün var sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. joveland : teşekkürler canım..aldım :)

    YanıtlaSil
  5. kalpli çerçeve çok hoşmuş senin elinde daha da güzel hale gelmiş:) ellerine, emeğine sağlık...
    fotoğraf yanlardan büyük geldiği zaman blog yan olarak alıyor, o yüzden yanlardan biraz kesmen lazım...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. okuyan : teşekkür ederim canım..o zaman fotoğrafları küçültmem lazım :) teşekkürler uyardığın için..

    YanıtlaSil
  7. cnm çok hoş görünüyor ellerine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. blogunuzu yeni keşfettim.çok beğendim.çerçevede çok güzel olmuş elinize sağlık.kitaplarınızda ayrıca güzeller hepsi okunmaya değer:)sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık. Blogunuzu keşfettiğim için mutluyum. Ne güzel hazırlamışsınız.

    YanıtlaSil
  11. gülsüm :merhaba..teşekkür ederim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Nasıl olabilir ki her zaman ki gibi güzel tabiki :)

    YanıtlaSil
  13. ülkü : teveccühün canım..

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)