Eskitme Çerçeve

Bu çerçeve'yi amaçsız olarak almıştım..esasın'da amacım etamin'lerime güzel bir dekor olması idi..Ama birkaç denememe aynı anda konu oldu o ayrı :) 


Hem hamur kabartma'yı hemde mumla eskitmeyi ilk kez denedim..Alt kat'ı hardal rengi boyayıp..sonra üzerine 2 kat kiremit reni rengi sürdüm..bu 2 kat arasında bir kez mumla eskitme yaptım..(bilmiyordum ama internetten araştırdım,öğrendim)..kuruduktan sonra zımparaladım..













Hamur kabartması için önerilen 2 hamur'dan birini aldım..DO&DRY LİGHT..16 tl idi fiyatı..Bir'de FİMO LİGHT AİR bu konuda önerilenler..Gerçi bu kafta kurs hocamız bize kendi hamurumuzu yapmayı öğretecek ama Bizim yada Piyale marka Buğday Nişasta'sı bulmam gerek,hiçbiyerde bulamadım (bulabileceğim bir market,vs önerebilecek olan varsa çok sevinirim)..Hamur'u sadece bu çerçeve için kullanmadım,başka bi güzellikte yine karşınızda olacak,hatta biraz da arttırdım :)


Verniklenmesi'de gerek tabiki ama..henüz gitmedi elim :) Hatta hamur'uda boyamam gerek,gözüken yerlerinden..


Bu arada dekupaj kağıdını Eminönü'nden almıştım..İthal bir ürün..


Evet nası olmuş ? Söyleyin bakalım :)

8 yorum:

  1. çok şık olmuş... resim tercihlerin de ayrıca güzel... ellerine sağlık gülincim.

    YanıtlaSil
  2. hamur kabartma ve bu eskitme çalışmaları benim de çok heveslendiğim çalışmalar:) ama nasıl yapılıyor hiç bilmiyorum... artık denemeye yeltenince sizlerden fikir alacağım:)
    çalışman çok güzel olmuş... ellerine sağlık... mutlu pozlarının şahidi olsun bu güzel süslediğin çerçeven...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş ellerinize sağlık, resimlerin vintage olması da ayrıca daha çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  4. ruşen abla : teşekkürler..resimleri çok beğenerek almıştım..

    okuyan : teşekkür ederim..deneme oldu bu daha güzellerini yaparım inşallah..

    nil : teşekkürler..resimelr en beğenilenler sanırım..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş;)

    YanıtlaSil
  6. Elelrien sağlık, şirin olmuş. Bu desenden ben de almıştım bir sürü çiçek ve çocuk desenleri var, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ülkücüm teşekkürler tatlım..

    yerdenuzak : teşekkürler..sevgiler..

    sibelin hobi dünyası: teşekkürler..evet bayağı karışık aslında :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)