Kupa'da Çorba



Ben çorba'yı kupa'da içmeyi pek bi severim..Hele sevdiğim bir lezzet'se,mesela yukarıdaki fotoğraftaki gibi..

Her ne kadar bakınca ekmek parçalarından bi karışım gözüksede üzerindekiler ev yapmı kraton..ama biz kıkırdak yada kıtırdak derdik o ayrı :)

Alt kısım'da çorba olarak bulunanda tarhana..anne yapımı..tencere'ye birkaç kaşık koyup biraz suda bekletip sonra pişirilmeli o zaman topak kalmaz..Benimki dünden beri suda olduğundan epey bi pürüssüz..
Tarhana'yı nasıl yapıyor annem daha önce yazmıştım..burdan tık tık..

Kıkırdak,kıtırdak yada kraton için kalmış ekmek parçalarını az yağ ve sevdiğiniz baharatlarla kavurmanız yeterli..







Hadi bana afiyet olsun..

İsteyen varsa alsın kupa'sını buyursun :)

Biraz da tuz :)




16 yorum:

  1. Afiyet olsun canım :) ben çorba sevmem :) tarhanayıda yaparken 1 saat önceden ılık suyla ıslatırım dediğin gibi pürüzsüz oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. ülkü : sağol canım..sevme kendi kendime içtim bile ben :)

    YanıtlaSil
  3. ben de severim bardakta çorba:)
    ama benim senin gibi kaşıklı kupam yokkii:))
    Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  4. bydg : banada hediye gelmişti canım..4 tane var birini göndereyim sana :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim, almış kadar oldum;) takımı bozmayalım şimdi, belli mi olur dünya küçük belki bir gün karşılıklı çorba içeriz;)

    YanıtlaSil
  6. bydg : rica ederim..karşıya gidince sorarım bakim nerden alınmış :) evet çok güzel olur..istanbula geldiğinde çok isterim karşılıklı çorba içmek :)

    YanıtlaSil
  7. Hımmm...anne tarhanası gibisi yok:)
    Ben bayat ekmekleri küp küp kesip fırında kurutuyorum. Cam kavanozlarda saklıyorum.
    Afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  8. merhaba boluğunuzu çok beğendim hemen izleyiciniz oldum sizde bana destek verirmisiniz..:)

    http://hayatreceli.blogspot.com

    çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. semi : kesinlikle..öylede denenebilir aslında hem daha sağlıklı olur..sevgiler..

    yeşil : teşekkürler..tabiki..

    YanıtlaSil
  10. dışarda buz gıbı bır hava var şimdi tam çorba zamanı ,özellıkle de tarhana,ellerıne sağlık canım harıka gorunuyor hem de kupada

    YanıtlaSil
  11. zeymuran : sağol canım..evet soğuk havada harika gider..sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Ohhh,afiyet olsun, tam mevsimi şimdi

    YanıtlaSil
  13. pek leziz görünüyor:) afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  14. otuzundansonra : teşekkür ederim..evet tam mevsimi :)

    okuyan : sağol canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. arkadaslar kupada corba icmek nerenin kulturudur bilen varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek biliyorum diyemiycem ama güzel bişi :)

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)