Kendime Notlar..

Bazen hayat'ta olup bitenler insanın umudunu kırıyor,kendine inancını kaybettiriyor,değersiz hissettiriyor herşeyi..


İşte böyle zamanlardan birinde kendime bir YAPILACAKLAR listesi oluşturmuştum..Ama göz önünde olmayınca ben gerçekleştiremedim tabi..


E o zaman bloguma not düşeyim dedim..Hem ben unutmam..Hem belki sizlerede yardımcı olur :)










YAPILACAKLAR..


* Her güne kocaman bir gülümse ile başla..ve sevgili dolu bir Günaydınn de,önce kendine,sonra sevdiceğine..


* Ayna'ya bak,kendini önemse..


* Erken kalk,çok uyuma..Erken kalkan çok yol alır unutma!!


* Bilgisayarda çok zaman geçirme,dışarı çık,sosyalleş..Hiçbir şey yapamıyorsan en uzak fırın'dan ekmek al mesela..


* Gün'de en az 20 sayfa  kitap oku..Gazete'lere gözat,gündem'den habersiz olma..


* Hobi edin,her gün ufak da olsa birşeyler ortaya çıkarmaya çalış..


*  Pratik lezzet'ler dene,sevdiklerinle paylaş..


*  Abur cubur değil,sağlıklı atıştırmalıklar ye..mesela meyve..


* Sevdiklerini gör,göremiyorsan seslerini duy..


* Affetmeyi bil,eleştir ama yargılama..


* Kendini olduğun gibi ifade et,yanlış anlaşılmaya mahal verme..


* Kızma,öfkelenme..Hayatı sev..


* Dua et,maneviyat'ını güçlendir..


* Şükretmeyi bil..


* Hayata hep mutlu,umutlu bakmayı dene..


* Kendini,evini,sevdiceğini daha bi sev..


* Hiçbir şeyden erinme,tembellik etme..


*  Atak ol ,çekinme..


* Karşındaki kim olursa olsun onunla güzel zaman geçirmeye bak..


* Dünya dertleriyle hayatı kendine zehir etme..


* Yeni yerler keşfet,öğren..Öğrenmenin sonu yok,unutma..


* Hergün o günü anlatan 1 fotoğraf çek,1 minik not yaz..


* Çiçeklere su ver,sokak kedilerini besle..


* Toprağa dokun..


* Keyifli melodi'ler eşliğinde hayaller kur..


* Kendine mektuplar yaz..Ve geleceğine..


* Seni sen yapan değerlerin kıymetini bil,tadını çıkar..


* Çok detaylara takılma..


* Gül,düşün,öğren..


Ve en önemlisi Asla Vazgeçme Yaşamaktan..

18 yorum:

  1. Benzer bir listem vardı benim de ama hayatın karmaşası içinde unutuyoruz çok sağol canım paylaşıp hatırlattığın için...

    YanıtlaSil
  2. Bravo işte bu unutma bende hatırlatırım canım ki hatırlatıyorum bazı bazı :)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldımmm , ne güzell öğütler ...
    sayende bende bloğuna girdikçe tekrarlayayım kendime.Bilsek de unutuyoruz çoğu zaman...

    YanıtlaSil
  4. ikiz annesi : rica ederim arada hatırlatmak lazım birbirimize :)

    ülküm : sen hayat dedektörü gibisin :D

    düşlerimden inciler : teşekkür ederim..arada tekrarlayalım evet :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir paylaşım bu...
    teşekkür ederim...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. okuyan : ben teşekkür ederim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. ya bu liste çok güzelmiş ama yapmak çok zor, ben yapamam yani :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir liste canım, benzer bir liste hazırlamışım ben de bir zamanlar hatta ayna terapisi falan yapıyordum şimdilerde unuttum, hatırlattığın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. listen o kadar güzelki bunları yapabilirse insan mutluluk içinde yaşar sanırım sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel yazmissin :) Bazen hersey kötüye gitsede, yasamaktan asla vazgecmemek lazim..hayat güzel :)

    Bende beklerim Blogum :)

    www.bouquet-defleurs.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. dürr-i yektacım bende yapayım diye yazdım :)

    benim dünyam : rica ederim topluca terapi yapmış olduk :)

    fikir projeleri : teşekkürler..sevgiler..

    özlems.corner : teşekkürler..tevvecühünüz..

    bouguet de fleurs :teşekkürler..hoşgeldin..geleceğim iadei ziyarete..sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. uygulayabildiklerim az değil... ama hiç uygulayamadıklarım var... sanırım bi çok kişi için de böyledir... hepsini uygulayabilen varsa bravo derim...

    bununla birlikte, keşke herkes ama herkes hepsini istisnasız uygulayabilse... dünya bambaşka olurdu sanırım... :)

    YanıtlaSil
  13. Güze, umut, iyilik ve güven dolu bir liste, sevdim;)

    YanıtlaSil
  14. Ilk defa seni goruyorum... Listeler bitmez. Benim telefonum defterlerim hep liste dolu...

    YanıtlaSil
  15. Süper öneriler,ahhh birde yapılabilse dimi ama..:)))
    Sıcacık sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel notlar. :)

    Keşke başarabilsek. :)

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  17. ruşen abla : zor ama evet uygulayabilsek hepimiz süper olur eminim..

    yerdenuzak : teşekkürler..

    didem : daha öncede koymuş olmam lazım fotolarımı ama bu halimi pek sevmiyorum güzel bulunca onu ekliyim dedim :) listeler gerçekleşiyormu peki?

    hayat cafe : teşekkürler..evet evet o kısmı öyle zor olmasa keşke..sevgiler bendende..

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)