Kapı Süsleri

Bunlarda ekleyeceğim dediğim,sevgili Merve'm ile anneciğinin yaptığı kapı süsleri..Fotoğrafları ben çekmediğim için fazla kare yok ama fikir vereceğini umduğumdan paylaşmak istedim..











Kursta artık kapı süsü yapmayacağız,ama ben bi kaç tane daha yapmak istiyorum..Yaptıkça onlarıda fotoğraflar paylaşırım..


Bunları nasıl buldunuz söyleyin bakalım?..sahibi'de okur belki yorumlarınızı :)


Not : Post'ta BEN YAPTIM etiket'inin bulunmasının sebebi paylaştığım ürünlerde az da olsa emeğim bulunmasından dolayıdır :)


Sevgiler..

8 yorum:

  1. çok hoş modeller... yapanların ellerine, emeğine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ilk resme bayıldım harika olmuş çok beğendim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Aaa burda da kapı süsü varmış :)) Çok güzel olmuşlar, yapanların ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. okuyan : teşekkürler..dahada yapacağız sanırım..

    dürr-i yekta : teşekkürler..biz bu işi kıvırdık heralde :)

    demet : sağol canım,kapı süsleri bu ara heryerde :)

    YanıtlaSil
  5. Ben çok beğendim ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. ikiz annesi : teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık:)) kurs işi güzel gidiyor galiba:) annen falanda işe dahil olmuş:) yoksa beraber mi gidiyorsunuz kursa?

    YanıtlaSil
  8. herbirenk : evet canım güzel gidiyor..annemle birlikte gidiyoruz canım,o açıdan paylaşım çok :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)