Breathe Righr Burun Bandı

6.blog yazarları toplantı'sının ardından bir grip oldum ki sormayın..ama zaten sanırım bana hediye olarak çıkan 1 kasa limon'dan anlamalıydım bu işte bişi var diye :) 


Bir de firmaların verdiği hediyeler vardı..burada bahsetmiştim..işte bu hediye'ler arasından çıkan Breathe Right Burun Bandı'ndan bahsetmek istiyorum size..bu post'un konusu kendileri aslında..








Neyse..kısaca şöyle özetliyeyim..ben bu bant'ı tv'de ve çeşitli marketlerde gördüm..defalarca aldım,geri bıraktım..açıkçası bant sonuçta ne kadar etki edebilir,verdiğim para'yı ne kadar hak edebilir diye kendisine hep bi önyargım oldu..


Ama dün akşam grip'in doruk noktasına ulaşınca sevgili kocamcım dedi ki : ''hediye paketlerinde burun bantı vardı,gel onu takalım,belki rahat uyursun bu gece''..dediği gibide oldu..bant'ı takmamla rahat nefes almam arasında sanırım 1-2 dakika kadar bir zaman ya geçti ya geçmedi..psikolojik etkimi diye düşündüm ama yok,gayet rahat uyudum bütün gece..








Velhasıl kelam..bu bant işe yarıyormuş..grip'liyseniz yada nefes alma sorununuz varsa kesinlikle edinin..artık kanaat getirdim ki her kuruşunu hakediyor..bir de horlama sorunu olan kocalar varsa,lütfen önce onlar taksın :)


Benim kullandığım görsel'lerde görmüş olduğunuz..ama daha büyük ve hatta nane'li olanlarıda var..Kendisini az önce çıkardım burnum'dan ama silmekten patates gibi şişmiş ve kızarmış burnum'un fotoğrafını paylaşmak istemedim sizlerle :)


Ben sevdim..bu akşam'da kesin takılacak bu bant :)


Firma'ya da ayrıca teşekkürler..


Ben şimdi gidip 1 kasa limon'umla organik limonata yapayım kendime :)


Sevgiler..



7 yorum:

  1. oyyy, çok geçmiş olsun, 1 kasa limon ilginç ama bu burun bandı cidden ilginç bir şekilde ciddi bir soruna derman olacak şekilde sana hediye gelmiş :) işe yaraması da apayrı bir güzellik, süper süper :))) kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Geçen reklamlarda gördüm acaba alsam mı dedim,burnumda et var benim çünkü,nefes almakta zorlanıyorum uyurken.Denemek lazım o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. öncelikle geçmiş olsun..ama hep kendi kendime sorardım yine ticari uydurmaca bir ürünmü diye ilk defa kullanan birinin fikrini almak iyi oldu malum kış demek grip demek geldi çattı:((

    YanıtlaSil
  4. mayanın cicileri : en az benim akda ilginç bir hediye :) ama olsun varmış gelişinde bir hayır değilmi :) sevgiler bendende..

    krnc : bence dene canım..

    YanıtlaSil
  5. meyra : teşekkür ederim..işe yarıyor bence..kış için hazırda bulunsa güzel olur :)

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun,
    babam da bir süredir kullanıyor bantlardan,nefes darlığı için vermiş doktor, o da çok memnun.. hafif nezle olsa hemen burun spreyi kullanırdı

    YanıtlaSil
  7. bydg : memnun olan 1 kişi daha varsa daha bi iyi..övüyomuş gibi olmiyim :) bende bi başa bela sinüzit var zaten bu bant ayrılmazım olacak heralde :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)