Seramik Balık ve Güllü Saç Bandı

Bu balık ilk çalışmalarımdan biri..pek öyle güzelde bişi değil ama nedense paylaşmamışım blogta,e madem ben süslemiş püslemişim,hemde ilk'lerimden biri bi arz-ı endam etsin dimi o da blogta :)





Gerçi balığı mutluluk post'umdan hatırlayabilirsiniz..hatta gerçi saç bantınıda aynı post'tan hatırlayabilirsiniz..


Fotoğrafta pek saç bandı gibi durmasada elimdeki tek fotoğrafı bu..kumaş gül ve zigzag'lı bir kumaş şeklinde..






kendiside deneysel bi çalışma diğer çalışmalarım gibi :)

Bu arada İsmek'in Ahşap Boyama ve Dekoratif Ev Aksesuar'ları Hazırlama kurslarına yazıldım..artık gelsin ben yaptım postları :)




2 yorum:

  1. Öncelikle blogunun yeni temasını çok beğendim canım, hep böyle kalsın ;) Blogunun adı ile çok uyumlu olmuş. Kursa yazılmana ise çoook sevindim, güzel bir değişiklik olacak senin için. Hadi bakalım, bekliyorum "ben yaptım" yazılarını ;)

    YanıtlaSil
  2. demetcim evet bende çok beğendim..daha şeker oldu dimi :) evet haftaya başlıyacak kursum bakalım ne güzellikler paylaşacağım :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)