Mutluluk..

Hafta sonu mutluluk ne diye düşündüm durdum..sonra fotoğraflar'la anlatsam daha uygun olur dedim..bastım deklanşöre..Bakalım bence neymiş mutluluk..




                                             Mutluluk..Çocuk yüzlerindeki gülümseme demek..



Mutluluk..evdeki ve bahçedeki çiçeklere aşk'la bakmak demek..



Mutluluk..evindeki objeleri hergün daha bi sevmek demek..




Mutluluk..amaçsızca denemeler yapmak demek..



Mutluluk..dize'ler arasında kaybolmak..ve hep kendi dize'lerini kelimelendirebilmek istemeyi istemek demek :)



Mutluluk..uyduruk tariflerle harikalar yaratmak demek..



Mutluluk..Aşk'ın her daim varolduğuna inanmak ve her gün aşk'la bakabilmek demek sevdiğinin gözüne..


Yitirilenleri özletsede hayat..hergün ona layık olabilmeyi dilemek ve hep mutlu ufak bir aile olma hayalini kurmak
demek..






11 yorum:

  1. ülkü'cüm teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  2. Canımmmm ne güzel anlatmışsın,ne güzel özetlemişsin...
    Ne mutlu sana !
    Mutluluk küçük,minik ayrıntılarda saklı,onları ortaya çıkartabilmek te herkesin karı değil..
    Musmutlu günler diliyorum :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Mutluluk, bir blog yazisini okurken kendini gülümserken bulmak demek :)

    YanıtlaSil
  4. küçücük şeylerle mutlu olabiliyorsunuz,
    mutluluk "kıymet bilmek" demek...

    sevgiler Gull/İnn

    YanıtlaSil
  5. Allah hep mutlu etsin, üzüntü keder vermesin... Amin...

    YanıtlaSil
  6. zeliha :bende herzaman küçük ayrıntıları göremiyorum ama bu ara denk geldi..bende sana musmutlu bir ömür dilerim :)


    kelebek gibi : aynen öyle canım :)

    asortik:evet hayatta herşeyin kıymetini bilmek gerek..öyle olunca mutluluk kendinden gelir dimi..bendende sevgiler..

    nesliname: amin hepimize inşallah..

    YanıtlaSil
  7. yaa bu mutluluk anlatma öyküleri adım adım çoğalıyor :) gayet güzel anlatmışsın.
    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Mutluluk Dersleri'nin fenomeni Deli Anne'ye de selam edelim^^

    Bu mutluluk fotoğraflarını bir kaç blogger arkadasta daha gördüm. Gözden kaçırdığımız şeyleri hatırlatıyor hep bize ne güzel değil mi? Mesela sizin kelebekli saat çok mutlu etti beni :D

    YanıtlaSil
  9. leyla : evet aslında çoğalmasıda güzel ama dimi :) sevgiler..sendene tkilendim desem :)

    eflatunkedicim : evet evet deli anne sağolsun detayları görmemizi sağladı..

    kesinlikle her blogta böyle bi yazı olmalı bence..kaçırdığımız detayları gösteriyor..kelebekli saatim evet seviyorum bende onu :)

    YanıtlaSil
  10. ne güzel anlatmışsın cnm diline sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. fikir projeleri : teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)