Sabundan Üzümler..



Aslında aklımda yazmak istediğim başka bir post var anneme dair..ne alakası var derseniz bunları ben değil annem yaptı..o herşeyin en iyisini yapar :)








Ana malzememiz sabun..Duru Gliserinli..yapılış aşamasını fotoğraflayamadım çünkü annem Edirne'deydi bu güzellikleri yaptığında..yeniden yapmayı düşünüyordu o zaman aşama aşama gösteririm olmazsa :)












Üzüm tanecikleri sabun'un elde yuvarlanması ile tek tek yapılıyor..sonrasında tel'e geçiriliyor..sepete yerleştiriliyor..

bütün ev mis gibi kokuyor :)


PS:2 gündür nerdeyim diye merak eden varsa bilgisayarımın sistemi 2 günde 2 kez çöktüğü için mecburen yoktum :) bu güzellikler ile kendimi afettireyim dedim :)

Sevgiler..







7 yorum:

  1. annenizin ellerine sağlık misler gibi kokusu etrafı sarıyordur sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. fikir projeleri teşekkürler..sevgiler bizdende..

    YanıtlaSil
  3. Annecigin bu postunu okudu ise kimbilir ne mutlu olmustur. Tanimadan sevdim kendisini:))

    YanıtlaSil
  4. didemcim görmedi henüz..belki bi gün gösteririm :)

    YanıtlaSil
  5. Geçenlerde bir tv kanalında hayretler içinde izlemiştim Edirneli hanımlar meyve sabunlar yapıyorlardı.Annenin yaptığı üzümlerde çok çok güzel olmuş canım.Senin el becerilerini kimden aldığın belli oldu:))

    YanıtlaSil
  6. yeşim : evet edirne'de hanımlar yapıyorlar..annemde edirnedeydi birkaç senedir orda öğrendi..teşekkür ederim ben annem kadar olamam ama olsun :)

    YanıtlaSil
  7. iyi geceler annenizin ellerine sağlık..bende yapıyorum fakat sarı üzüm çalışmadım durunun sarı gliserinlı sabunu yok sanırım bilgilendırırsenz sevınırım şimdiden teşekkurler

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)