Max and Mary

-

Film izlemeyi sevmediğimi sanırım herkes öğrendi :) yani sadece animasyonlar hariç :) dün tamamen spontane bi şekilde karşımıza çıkan bu animasyon'u sevdiklerim listesinde üst sıralara alınca sizlerlede paylaşmak istedim..


Filmimiz aslında gerçek bir hikaye..8 yaşında Avustralya'da yaşayan MARY ve 44 yaşında Amerika'da yaşayan MAX'ın hikayesi...



Avusturalya'da yaşayan 8 yaşındaki MARY'nin hiç arkadaşı yoktur,hayatı oldukça sıkıcı,ailesi ise oldukça garip'tir..MARY birgün rehberden tesadüfen bulduğu birine mektup yazmaya karar verir..kendi dünyasından bahseder..mektup arkadaşı 44 yaşındaki MAX'tir,onunda hiç arkdaşı yoktur,biraz sorunlu ve hatta obez'dir..

2'si arasında mektuplaşmalar genelde soru cevap şeklinde ve bazen nahoş olaylara sebebiyet versede,diyaloglar harika..daha çok büyüklere yapılmış bu film..çocuklarda izleyebilir elbet ama biraz renksiz gelebilir,ilgilerini çekmeyebilir..bir iki diyalog'ta rahatsız edebilir belki çocuklarla izlerken bilemiyorum..iyisimi önce siz izleyin..



Film hem komik,hem duygusal..hemde kişide farkındalık yaratıyor..hayata bakış açınızı değiştitiyor bir nevi..belkide fazla mükemelliyetçi olmamayı,kendini ve hayatı olduğun gibi kabul etmen gerektiğini kısaca yerleştiriyor zihnine..yani en azından bana öyle oldu :) hem gülüp hemde bolca hüzünlenebilirsiniz..



Filmde anlamlı 2 söz vardı..benim için..

''ÖNCE KENDİNİ SEV''

''AKRABALARIMIZ TANRI'NIN VERGİ'SİDİR..AMA ÇOK ŞÜKÜR Kİ ARKADAŞLARIMIZI BİZ SEÇERİZ.''



Umarım izler ve keyif alırsınız..bu filmi size öneren olarak doğru düzgün arkadaşım olmamasıda komik geldi bana ya neyse..daha fazla detay isterseniz burdan göz atın derim..

İzlemek isterseniz burdan tık tık..





6 yorum:

  1. evet izlemiştim,değişik bir filmdi,
    animasyonları seviyorum ama insan animasyonda da mı ağlar :)

    YanıtlaSil
  2. biyasımadahagirdim : yaşattığı duygudan sanırım e ağlayabilir bence :)

    YanıtlaSil
  3. Değişik bir filme benziyor tavsiye için sağol canım :)

    YanıtlaSil
  4. ben film gibi animasyonda çok severim:) paylaşım için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. Buradaki karakter sanırım Asperger sendromu denilen Otizmin biraz değişik bir haline sahipti. O sorunları yaşaması bu sebeptendi. Zor haller.
    Hoşça kalasınız..

    YanıtlaSil
  6. herbirenk kesinlikle tavsiye ederim :)

    deli bu : evet asperger sendormundan muzdaripti..kesinlikle..sevgiler..

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)