Büyükadaa

Dün sizler hazır postlarımı okurken ben yine BÜYÜKADA'ya kaçtım..aslında 2 kişilik bir gezi olacaktı ama ne kadar çok,o kadar eğlenceli prensibi ile 4 kişilik bir gezi yaptık bu kez..


Yaklaşık 2 saat süren ve bütün ada'yı gezdiğimiz fayton turu harika'ydı mesela..ilk kez bindim,ama fayton alasım geldi o denli sevdim :) hele kültür mozaiği faytoncu amca her daim arayacağım faytoncu olacak artık :) verdiği bilgilerde cabası idi,bu ev şu ünlünün,şu şair'in..şurda güzel yemek yenir,burda güzel yüzülür gibi..bir nevi gönüllü rehber kendisi..fayton plakası 129 idi,Amerika'lı deyince herkes tanıyor kendisini zaten :)


Fayton'cu amca'nın bizim ve atların soluklanması için verdiği mola'da gittiğimiz LUNAPARK adlı mekanın manzarası'nın yanında boğaz manzarası bile sönük kalır,ayrıca ada'nın arkasında bulunan ve birçok reklam,dizi çekiminde görebileceğimiz bir deniz,yeşillik manzarası var ki..off derim  :)


Yani herkes'in bu tura bir kerede olsa katılması gerek bence..ayrıca adalar'da lezzetli balık ve ızgaralar yiyeyebilir,nefis lokma ve dondurma'ların tadına bakabilir,ayrıca birçok plajda denize girebilirsiniz..bisiklet kiralayıp saatlerce'de gezebilirsiniz..eğer İSTANBUL'daysanız 1 günlüğüne bile olsa tatil'e gitmiş gibi olursunuz emin olun..hatta o lezzet'li lokmalar için ben arada kaçıp kaçıp gitmeyi düşünüyorum :) yalnız adalar'a giderken biraz pahalı olduğunu ve heryeri saran gübre kokusunu aklınıza not etmenizi öneririm :) çok rahatsız etmiyor ama..birde hafta sonu epeyce kalabalık oluyor,mümkünse hafta içi gidin derim..




Dönüş'te motor'da klarnet sesleri vardı,güzel bir günün ardından çok hoş geldi..




Neyse yediğim içtiğim benim olsun sizi güzel fotoğraflarla baş başa bırakayım..


















-

Fotoğraflar güzel ama daha fazlasını görmek isterim derseniz burdan buyrun..

Yaz boyu BÜYÜKADA aşkım devam edecek sanırım..hatta evi taşısam keşke :)

Başka bir ada postunda görüşmek üzere :)

sevgiler.. 


1 yorum:

  1. Aman ay burnumun dibinde hiçç gitmedim iyi mi hep aklımda :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)