Çatlak Kurabiye

23 NİSAN çocuk bayramı olmasının dışında bizim için bol koşturmacalı bir çocuk doğumgünü idi..canım yeğenim EDA'm 9 yaşına bastı..bende onun için bu güzel kurabiyeyi hazırladım..tarif MUTFAK SIRLARI'ndan..






-


Ben tarife sadık kalmadığım ve un eklediğim için taş gibi ama oldukça leziz kurabiyelerim oldu..

Bir dahaki denememde sadık olacağım kesinlike..görüntü olarak orjinaline yakın oldu ama :)

Tarifimizin malzemeleri şöyle:

2 su bardağı un
2 adet yumurta
1 paket kabartma tozu
Yarım su bardağı toz şeker
1 çay kaşığının ucu ile tuz
Yarım su bardağı sıvı yağ
1 paket vanilya
1 kahve fincanı kakao
Kurabiyeleri bulamak için yarım su bardağı pudra şekeri

tarif hakkında ipuçları için MUTFAK SIRLARI'nı ziyaret edin..az malzeme ile hoş bir tat arayanlar için ideal..umarım dener ve beğenirsiniz..

3 yorum:

  1. uzun zamandır aklımda bu çatlak kurabiyeler ama bir türlü fırsatım olmadı, araya başka şeyler gidince unutup geçtim ne yazık ki, iyi oldu bu yazın canım ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  2. çokta guzel olmus ellerıne saglık senı ızlemey aldım bende beklerım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  3. mekila yap derim kesinlikle :)

    marifet ellerimizde teşekkür ederim..ziyarete geleceğim :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)