Babet'lendim..

Pazar günü evimin direği,sevgili bey'im çalışınca bende kendimi arkadaşımla alışveriş merkezine vurdum..gezdik,eğlendik kız kıza..uzun zamandır görüşemediğimiz içinde iyi oldu..aklımda ayakkabı alma fikri vardı ama pek emin değildim..arkadaşımında yüreklendirmesiyle şu ciciyi aldım..günlük olarak giymek için ama kıyabilirmiyim bilmem :)




-

Outlet mağazalara yakın olmanın en güzel yanı sanırım indirimler..

PARK BRAVO'dan 39 TL'ye aldık kendisini..markası NİNE WEST..

Hatta arkadaşımda  mavi'sini aldı,ben onuda çok beğenmiştim ama nerden giyicem dedim almadım :) zaten numarasıda yoktu :)

Aslında LCW'de başka bir babet beğenmiştim,daha yumuşak ve spor tarzdaydı..ama arkadaşım 9 Tl ver,marka bişi al dedi..

Nihayetinde bende bunu aldım..iyi etmişmiyim sizce ?

5 yorum:

  1. babeti sebvdim ben güle güle kullan ama yeni sayfa düzenini daha bi sevdim :))

    YanıtlaSil
  2. damla kendim olutşrudum düzeni sevindim beğenmene :)

    uğurböceği teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. çok iyi etmişsin çok güzeller. güzel günlerde güle güle giy, tabi kıyabilirsen :))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan , iyi günlerde eskisin...

    YanıtlaSil
  5. cicici teşekkür ederim canım..kıyabilirsem bakalım :)

    içimizdeki karnaval teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)