Öğretmenim Canım Benim..






Bugün ''ÖĞRETMENLER GÜNÜ''..herkesin hayatında çokca sevdiği yada adını duysa kalkıp gidesi gelen öğretmenleri vardır..Mesela uzaktan akrabam olan ilkokul öğretmenim,o akdar naif ve kibar bir insandı ki bir bayana yakışırdı en çok öğretmenlik gözümde..sonrasında zorunlu okul değişimi ile tanıdığım ortaokul öğretmenlerim oldu..bayanlar ne kadar kibar ise erkek öğretmenlerimizde o kadar eğlenceli idi..hiçbirinin ağzından kötü söz işitmedim..kızdıkları,bağırdıkları da oluyordu ama nihayetinde onlarda insan'dı ve aslında gerçekten daha fazlasını hak ediyordu o kişiler..Sonra lise'ye başladım,işte orda anladım ki insanlar kendi egolarını tatmin etmek için yerden yere vuruyorlar öğrenciyi..mesela matematik pek sevmem,yani biraz zor anlıyorum diyim..40 kişi içinde problemi çözemedi diye rezil eden gerizekalı bi öğretmen o da bana rast geldi sanırım..ben edebiyat severim,tarih ve coğrafya..matematik'de ortalama bi öğrenciysem üzerime gelmenin ne anlamı varki !! ne diye o çözemedi ama bakın ben 5 dk'da çözdüm diye böbürlenir ki insan,sen öğretmensin üniversitesini okumuşsun,bilmem kaç yıl öğretmenlik yapmışsın hala lise öğrencisiyle aşık etmek de neyin nesi aklım almıyor..ve düşünüyorum da insanlar hep ilk öğretmenlerini yada ilköğretim dönemi öğretmenlerini seviyor,lise öğretmenini seven yok gibi..lise'de bir tek psikoloji öğretmenimi severdim o da psikolojimizi anladığından :) neyse bi ÖĞRETMENLER GÜNÜ kutlayayım dedim nereye geldim :) Bütün Öğretmen'lerin ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN..ama ego tatmini peşinde koşan,aşağılayacı tavırlar dışında bulunanların ki hariç..Hani Öğretmenlik kutsal bir meslek ya,bu kutsal mesleği haketmeyenler Türkiye'deki vahim tabloların sebebi sizlersiniz..






Mim'e falan gerek kalmadı,içimde nasıl bir kin biriktirdiysem artık,biri Ö dedi ben arkasını getirdim :D pazartesi günü işe başlayabilirim belki,çok sürpriz durumlar gelişti ama başlamadan bişi demiyeceğim,hayırlısı bakalım..başlamazsam da yazıp yazıp dururum yine :) yada biri yine İ der ben arkasını getiririm :)


PS:Fotoğraftaki şiir okuyan önlüklü ve yıldızlı kişiler ben olurum bu arada :) yıldız gibi öğrenciyim ahaha :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)