Bir Yudum İstanbul..

Gün Beşiktaş semalarında başlamakta..yorgun,biraz sıkkın ama herşeye rağmen hayat diyen biri..yani ben..uymayan planlar neticesinde kendi kendine deli gibi dolanıp duran,hem yalnız olmaktan sıkılan,hemde içindeki yalnızlığı kimseyle paylaşamayan ben..sabah vapurlarından birine binmek üzere yol alıyorum..vapr geliyor,koşarak biniyorum..burun kısmından İSTANBUL'u izliyorum 3-5 ihtiyar ile birlikte..deniz kokusunu içime çekiyorum..martıların sesini,İSTANBUL'un sessiz ağlayışını dinliyorum..içim huzur doluyor,ihtiyarlar neye gülüyor bu dercesine bakıyor,fotoğraflar çekiyorum,İSTANBUL uykumu açıyor,okşuyor hafifçe yanağımı,pazar günü yalnız olsamda yalnız değilsin diyor..

Vapur duruyor,insanlar iniyor..oysaki benim vapurumda 5-6 kişiydik..ihtiyarlar ve ben..gerisini saymıyorum..öyle büyük bir dinginlikle denizi izliyoruz ki hepimiz bir ara inmeyi unutmasak diyorum içimden..fotoğraflarını çekmek istiyorum utanıyorum..deniz'i,martı'ları,kız kule'sini alıyorum bende yanıma..çantama koyuyor,hayallerimle birlikte onları da eve getiriyorum..


Kalabalık içinde balık ekmek kokuları arasında durağa geliyorum..otobüsüm 5 dk önce kalkmış..hiç kızmıyorum nedense,bir yer bulup oturuyorum,yavaş yavaş yanımdaki insan kalablığı artıyor,sınav için adres soruyorlar sonra hep beraber bilmeyenler olarak otobüse doluşuyorlar..ben cazgırlanıyorum biraz ilk ben geldim diyor,cam kenarına yerleşiyorum..mp3 çalarımda eşimden kalan ilginç şarkıları dinliyorum,otobüs o kadar kalabalıklaşıyor ki inesimg eliyor..alıyorum elime ŞAH&SULTAN'ı başka diyarlara gidiyorum..okudukça YAVUZ'u daha bi seviyorum,daha öncede onunla ilgili kitaplar okumuştum,sanki git gide artıyor ilgim..gel gözdem ol dese gideceğim ardısıra herhalde :)


Ohh be diyorum nihayet bildiğim yerin kokusu,evim..koştura koştura gelip bol bol tembellik yapıyorum,blog kampanyalarından bunalıyorum,bişiler yazayım derken leziz görüntüler buluyorum sonrasında diyorum neden bugünü yazmıyorum..yazıyorum sonrasında da çocuk yüzlerine gülümseme olmaya gidiyorum..




Vapur'dan İstanbul karelerim..bugün çekmişim :)




                                                       martılar selam verirken...




uzaklardan kız kulesine bakar iken.. 




boğazın 2 yakası 1 araya gelir iken.. 



kız kulesi yakınlarından geçer iken.. 



martılar sevgiyle oynaşırken.. 



ardımda bıraktığım BEŞİKTAŞ'a hüzünlü gözlerle bakıyor iken.. 



HAYDARPAŞA TREN GARI'nı özlemle kucaklıyor iken.. 



KADIKÖY'deki devasa balon'un ne işe yaradığını düşünür iken.. 
-

KADIKÖY'e uzaktan bakar iken.. 



DOLMABAHÇE SARAYI'nın bir bölümünü ve çaktırmadan kitap okuyan kişiyi fotoğraflamaya çalışır iken.. 




PS:Şimdi öğrendim ki HAYDARPAŞA TREN GAR'I için için yanıyormuş..yanından geçerken öyle bi garip oldum ki,belkide bu olay yüzündendi..umarım kısa zaman içersinde zarar görmeden söndürülür,bir tarih daha yok olup gitmez :( 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)