Sigara..


Bir sigara daha yaktım sensizliğe inat..ama çekmedim içime..yanıp yanıp sönecek şimdi..ve sonra bir tane daha yakacağım,bütün paramı feda ettim uğruna..kendim gibi yakıp yakıp yok edeceğim sigaraları ve küllerimle başbaşa olacağım..

Sensizliğe inat biraz alkol alacağım,ama sigaralar gibi olmayacak O`nun sonu..boğazımdan geçişini hissedeceğim bir nefeste..içip içip birazda kafayı bulacağım..

Sensizliğe inat hiç ayılmayacağım,içtikçe seni bulacak buldukça kaybedeceğim..

Sana olan inadım,kendime inadım olacak..ve ben yine başa döneceğim..

Bi paket sigara daha alacağım son paramla,içmesemde..seni içime çekemediğim gibi yanıp yanıpsönüşünü izleyeceğim yine..

Ve bir paket daha..

En sevdiğin şarkıyı dinleyeceğim defalarca,yeşiller giymiş bir çift gözün esiri olacağım,sırf sensizliğe inat..

DESTİNA diye adımı çığıracaksın ama duymıyacağım seni,duvarlar ördüm aramıza sırf sensizliğe inat..

Dalıp dalıp gideceğim yitmişliklere..
Ve sonra geri döneceğim
İsa`nın çarmıha gerilip,sonra dönmesi gibi..

Acımı acınla yıkayacak duygular ve ölüm sevişecek uçsuz uçurumlarda sensizliğimle..ama yinede var olacağım sensizliğe inat..

Her gün ölümle sevişecek ruh..
Ve her gün seni bulup kaybedecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)