Loş..


Loş bir mum ışığı kaplıyordu odamı..içimde nahoş hüzünler,penceremde sensiz yıldızlar ve yanıbasımda suretin..

Suretinin hayali daha bi çekilmez oluyordu bugünlerde,anısmayabilekse bi o kadar zor..nasıldıki suretin?neye benziyordu?en çok sevdiğimemi?beni en çok sevenemi?rüzgarın ugultusu gibi tırmalıyorsu bu soru duyma organlarımı..

HAYIR..HAYIR..SEN DEĞİLDİN O,SEN HİÇBİRŞSEYDİN ASLINDA…

SURET BENDİM..

BENDEKİ SEN,SANA YANSIMIS OLMALI..

YADA

YO YO HAYIR

SENDEKİ BEN BANA YANSIMIS OLMALI..

Suretin kayıp olsada..ruhun benim biliyorum..ve umut ediyorum bi gün gercekten gözümlede görebilmeyi seni..

Çünkü aşk bu..

Seni gözümlede görebiliyorsam şairin dediği gibi..

Ruhunun arayıslarından çıkıp ,gizli kalmıslılarını ezberlemiş ve sıyırmıs olunca seni kendimden,gözümlede görebileceksem..anlam katıp mavili mor düşlere yol almayıp onları gercekten var edebileceksem..

Suretin suretime gercekten degdiginde vede dudagın seni hissetiiginde..

SURET RUHU BULACAK VE BENDE SENİ…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)