Kısa Denemeler..

gül dokurdu gözlerin,şizofren ruhumun derinliklerine işlerdi yavasca..

gül dokurdu gözlerin..

karalara bürünmüş bir ölüm sessizliğinin MAH-I gibi aydınlatırdı minik dünyamı..

yasanır kılardı belkide..

***************************

kanayan aynalarda yüzüm..

çok soluk ve eski

ve benden öyle uzakki…

********************************

daragcında bir cesedim yavasca salınan

yasıyorum sanıpta

her günü yaglı urganda son bulan..

*************************************

seni sevmek nefes almak gibi

asla vazgeçilemicek

bu her nefeste seni solumak

hasretinle seviştirmek duyguları

sonra gözleri yatırıp uzaklara

sevinçle beklemek gelecegin günü..

***************************************

karanlıklar aynasının örtünmüş siyahıdı gözlerin

gül dokurdu yavasca

ruhumun sen tarafına

hüzünler melodisinin lirik dramını anlatırdı

bi bebek masumlugunda bana..

*********************************************

seni sevmenin bu kadar güzel,bu kadar acı,

bu kadar ümitli,bu kadar ümitsiz..

bu kadar-ne olursa olsun-olacagını bilseydim..

yine seni severdim..

ruhumun ve benliğimin eşsiz sahibi..

*******************************************

geceleri beni aydınlatan kırmızı bi mumun yansımasıydı suretin

ve eriyip düserke her bir parcası yüreğimin topraklarına..

bedenime iz bırakıyordu göz yaslarının tuzu..

hiç bitmicek kadar sevilmiştin sen..

oysaki bitmiştin..

ama öyle sevilmiştin..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)